Ostatnie wpisy

1 sty 2012

No kurcze nie da się

Ostatnie kilka dni spędziłem na http://www.metal-archives.com/ - gdzie umieszczone są informacje o metalowych zespołach z praktycznie całego świata. Szczególnie interesowały mnie zespoły z Afryki, Bliskiego i Dalekiego Wschodu oraz Ameryki Południowej. Łącznie to ogromna i prężna scena. W przypadku Afryki i Bliskiego Wschodu to głównie podziemne zespoły i niezbadane rejony. Ameryka Południowa i Daleki Wschód powoli pojawiają się w ogólnej świadomości.

No i taka mnie przy okazji naszła refleksja.

No kurcze nie da się:(. Przy największych chęciach nie da się poznać tych wszystkich zespołów, a nawet wyłapać perełki. Finansowo i fizycznie. Przesłuchanie moich wszystkich obecnych płyt, słuchając 1 dziennie zajmie mi ponad 3 lata, a wciąż dochodzą nowe. Nie mam po prostu czasu. A nawet jakbym siedział cały dzień i słuchał tylko muzyki nie dam rady poznać wszystkich zespołów na świecie. A wiele z nich, tych będących poza głównym nurtem, prezentuje naprawdę ciekawą muzykę. Jednak w miarę możliwości będę się starał znaleźć czas na Afrykę i Wschód - czego sobie w 2012 roku życzę jeśli chodzi o muzykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz