Ostatnie wpisy

10 lis 2015

OUTRE - Ghost Chants (2015)

Kraj: Polska
Wydawca: Third Eye Temple
Oficjalna strona: http://outreband.com/


Zaczynam się o siebie bać. Ta muzyka owładneła moje ciało, przeorała je i dotarła do najczarniejszych zakamarków mojego umysłu, wyciągając na zewnątrz najgorsze instynkty. Słuchałem tej płyty leżałem na kanapie, ze słuchawkami na uszach. A obok drzemał mój pies, całe 2,5 kg żywej wagi i w pewnym momencie miałem ochotę usłyszeć jego skowyt. Tak po prostu... Dźwięki na tej płycie są niepokojące. Hipnotyzują i wprowadzają w trans, budząc drzemiące w otchłaniach duszy demony. Niezaprzeczalnym atutem są wokale, pełne wściekłości i zła. Czasami zabrzmią jak skowyt szaleńca, inny razem zawodzą jak potępiona dusza. Gdzięś nad tą płytą unosi się duch "De Mysteriis Dom Sathanas". Black metal ma wiele twarzy i jedna z nich nazywa się Outre. Czy w związku z tym ta płyta jest Zła? Nie, to po prostu kawał dobrej muzyki, o czym już przekonałem się na żywo.

W trakcie słuchania płyta nie ucierpiał żaden pies oraz inne żywe stworzenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz