Ostatnie wpisy

7 lut 2016

GOHOLOR - In Saeculis Obscuris EP (2016)

Kraj: Słowacja
Wydawca: Symbol of Domination / Schattenkult Produktionen
Więcej informacji: http://www.metal-archives.com/bands/Goholor/3540407133


Nie ukrywam, że moja wiedza na temat słowackiej sceny kończy się na hard rockowym Desmod, punkowym Horkyze Slize i death metalowym Contempt, którego płyta, wydana jeszcze przez Empire Records, stoi sobie gdzieś na półce. I w zeszłym roku miałem okazję zapoznać się jeszcze z thrashowym Majster Kat. Szału więc nie ma. Z tego też względu z nieukrywaną ciekawością zasiadłem do przesłuchania 4-utworowej EP-ki, nagranej przez pochodzący  zza naszej południowej granicy Goholor. Zasiadłem, a potem już tylko pozostało mi pozbierać zęby z podłogi i  z pokorą pochylić się nad klawiaturą. Otóż tych trzech panów gra nie mniej nie więcej, ale zabójczy mix death i black metalu w ich pierwotnej, bluźnierczej formie. Już przy pierwszym dźwięku dostajemy cios centralnie między oczy, poprawiony kopem w trzewia. I tak już jest do końca. Cięte, ostre, ale nie pozbawione melodyki riffy, potężna sekcja, blast za blastem i ten piekielny wokal potraktowany lekkim pogłosem. Każdy dźwięk tego wydawnictwa naznaczony jest czystym złem i wściekłością. Nie ma co tu więcej pisać, tego trzeba po prostu posłuchać. A to mnie Słowacy cholernie miło zaskoczyli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz