Ostatnie wpisy

5 gru 2016

SHORTY: Blutrina - Looney Fuckin' Grind (2016)

Kraj: Rumunia
Wydawca: Loud Rage Music
Kontakt: https://www.facebook.com/Blutrina/?fref=ts


2016 zbliża się ku końcowi, a wciąż olbrzymia ilość materiału nie miała szansy zostać przesłuchana. W związku z tym uruchamiam dział Shorty, w którym przedstawiam materiały, które nie załapały się na recenzję. Poszalejmy z Blutrina.
Dawno nie słuchałem grindu, więc z chęcią zapuściłem sobie te 28 minut szaleństwa, jakie serwuje rumuńska Blutrina. Oczywiście dostałem to, czego oczekiwałem, czyli są świnie, są wrzaski. Jest szybka ostra jazda oraz powolne jak walec fragmenty, Nie brakuje poczucia humoru pod postacią sampli kreskówek oraz przeróbki "No Limits" z repertuaru dyskotekowego 2 Unlimited. Jestem spełniony.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz