Ostatnie wpisy

6 lis 2021

GOJIRA - Fortitude (2021)

Kraj: Francja

Wydawca: Roadrunner Records

Namiary: http://www.gojira-music.com/


Być może trudno w to uwierzyć, ale tegoroczny album, wydany przez Roadrunner Records, jest moim pierwszym kontaktem z muzyką Gojira. Siłą rzeczy nie mam więc odniesienia i nie wiem, jak wypada ta płyta na tle poprzednich wydawnictw Francuzów. Co się tyczy tej konkretnego wydawnictwa, to jest coś w tej muzyce magicznego, magnetycznego, gdyż te dźwięki przyciągają od pierwszej chwili, i ja nie miałem ochoty w ogóle się nimi rozstawać. Słuchając tej płyty, miałem wrażenie, że melodie oplatały mnie i nie wypuszczały, dopóki nie zagrał ostatni takt. S potem znowu chciało mi się włączyć płytę od początku. Lekkie uzależnienie?  Podoba mi się to progresywne granie, które trudno jest jednoznacznie sklasyfikować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz