Ostatnie wpisy

31 paź 2015

MORTHUS - The Abyss EP (2014)

Kraj: Polska
Wydawca: Morthus
Więcej informacji: http://www.metal-archives.com/bands/Morthus/3540368581


Morthus miałem okazje usłyszeć podczas występu w warszawskiej Progresji podczas trasy z Outre i Infernal War. Zachęcony tym co usłyszałem wówczas ze sceny, nabyłem 3-utworową EP-kę i był to strzał w 10. Ten materiał to potwierdzenie tego co zespół zaprezentował tamtego wieczoru. Kapitalnie zagrany blackend metal z poruszającymi emocje melodiami, gdzie szybkie tempa przeplatają się ze średnimi, a wszystko uzupełniają klimatyczne zwolnienia, w których pierwsze skrzypce gra bas. Nie brakuje też fragmentów czerpiących z hard rocka czy heavy metalu. Czyli dzieje się. Każdy element na tym materiale jest dopracowany do perfekcji, brzmienie, melodyjne riffy, epickie sola, linia basu, praca bębnów i wreszcie mocny, wyrazisty wokal. Jedyny problem jaki mam z tym materiałem to...jego czas. Kończy się za szybko a chciałoby się więcej i więcej. Na szczęście nowe utwory zaprezentowane na żywo brzmią bardzo obiecująco i mam nadzieje, że już wkrótce będe miał okazje zapoznać się z pełnowymiarowym debiutem i podzielić się swoimi wrażeniami.

https://www.youtube.com/watch?v=wtsBlnabHPk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz