Ostatnie wpisy

5 gru 2015

BLAZE OF PERDITION - Near Death Revelations (2015)

Kraj: Polska
Wydawca: Agonia Records
Więcej informacji: http://www.metal-archives.com/bands/Blaze_of_Perdition/3540268475


Z muzyką Blaze of Perdition zetknąłem się tak na poważnie podczas listopadowego koncertu w warszawskiej Hydrozagadce. Nazwę zespołu kojarzyłem, ale tak jakoś wyszło, że nie miałem okazji wcześniej zapoznać się z tym, co proponuje. Wspomniany występ zmotywował mnie do tego, aby sięgnąć po ostatnią płytę zespołu i spędzić kilka godzin w jej "towarzystwie". Zdecydowanie była to dobra decyzja. Nie poradzę nic na to, że właśnie taka muzyka mi się podoba i na mnie działa. Muzyka nacechowania emocjami, z której wręcz bije siła i wściekłość. Muzyka, w której agresja łączy się z melodią, generując mroczną, mistyczną atmosferę. Podoba mi się to, że wszystkie elementy są podane z umiarem i wyczuciem. Słychać, że każdy takt i riff jest przemyślany i nie ma miejsca na zbędne wypełniacze. Zarówno na pierwszym planie, jak i w tle cały czas się cos dzieje, ale mnogość pomysłów nie przytłacza, a wręcz przeciwnie powoduje, że chłonę każdy dźwięk i nie zauważam upływu czasu. W rezultacie, kiedy cichnie ostatnie akord, przez moment nie mogę uwierzyć, że to już koniec. Cóż, pozostaje naciśnięcie Start i ponowne upajanie się dźwiękami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz