Ostatnie wpisy

6 gru 2015

IN TWILIGHT'S EMBRACE - The Grim Muse (2015)

Kraj: Polska
Wydawca: Arachnophobia Records
Więcej informacji: http://www.metal-archives.com/bands/In_Twilight%27s_Embrace/68110


Powoli kończy się rok 2015 i wszystko wskazuje na to, że było to bardzo udane 12 miesięcy dla krajowej sceny, która wypluła z siebie przynajmniej kilka ponadprzeciętnych albumów. Jedną z takich płyt jest "The Grim Muse", która miała swoją premierę we wrześniu tego roku. O tej płycie dochodziły do mnie z różnych źródeł same superlatywy, tak więc napaliłem się na nią, jak polityk na władze. W końcu nastał ten moment, kiedy mogłem spokojnie, z piwem w ręku, zasiąść i wsłuchać się w dźwięki generowane przez Poznaniaków. Pierwsze moje wrażenie było...Hitchcock. Trzęsienie ziemi na początek, a potem napięcie już tylko rośnie. Mamy monumentalny utwór otwierający, a następne 45 minut z hakiem to kwintesencja melodyjnego death metalu. Ostre jak brzytwa riffy, blasty, średnie tempa, wolne tempa, wściekły, growlujący wokal, żadnych czystych partii, melodyjne solówki, moc i agresja potęgowane przez idealną produkcję. I ta linia basu! Czy można chcieć czegoś więcej? Ja wiem, że ktoś może powiedzieć, że przecież to już wszystko było, ale w muzyce ITE jest tyle świeżości, szczerości i siły, że słuchając jej czuć narastającą gdzieś w środku euforię i energię. Produkt doskonały można by rzec.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz