Ostatnie wpisy

21 cze 2019

RADON TRENCH - Gods of Decimation (2019)

Kraj: Włochy
Wydawca: Demented Omen of Masochism
Namiary: https://www.facebook.com/radontrench/


Kolejnym wydawnictwem podziemnej Demented Omen of Masochism jest tegoroczna, debiutancka EP-ka włoskiego duetu Radon Trench zatytułowana Gods of Decimation. Projekt istnieje od 2017, w którym to wydał swoje pierwsze i jedyne demo Hanged Deserter.


Pierwsze co mi się ciśnie na usta, to: O kurwa! Dawno nie słyszałem takich dźwięków. Przez prawie cały czas trwania tego materiału moje zmysły były bombardowane kakofonią dźwięków, które są prawdopodobnie efektem ustawienia na maksa wszystkich potencjometrów, czy też amplitunerów, podczas sesji nagraniowej. Ze słuchawek wydobywa się jeden wielki hałas, chaos i buczenia. Szczerze mówiąc, przez chwilę nawet myślałem, że padła mi wieża. Gitary rzężą, a raz na jakiś czas świdrują mózg wysokimi tonami mającymi chyba być czymś w rodzaju quasi-solówek. Całkowicie nieczytelne wokale i wybijający proste rytmy automat perkusyjny, praktycznie nie są w stanie przebić się przez tę ścianę dźwięków. Tylko dzięki krótkim opisom na wkładce dowiadujemy się, czego dotyczy każdy z czterech utworów. A tematy obracają się wokół, a jakże, wojny, totalitaryzmu i śmierci.

Gods of Decimation to wojna totalna przeciwko wszelkiej estetyce. Niesie ze sobą ekstremizm, terror, całkowitą anihilację i rzeź niewiniątek. To pozycja dla totalnych maniaków sonicznej zagłady oraz ekstremalnych i bezkompromisowych dźwięków.


1 komentarz: